بررسی ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2261
نوشته شده توسط : ارغوان

یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا

یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2261 سری هارمونی (Harmony) یک جذاب بلند قامت از خانواده بزرگ SNOWA است. این ساید بای ساید با موتور اینورتری که دارد مصرف برق را تا حد بسیار زیادی کاهش داده است و یکی از فاکتور های مهم در خرید ساید، همین گزینه است. طراحی بروز و سیستماتیک با داشتن ویژگی های بروز باعث شده است که جایگاه ویژه ای در بین سایر مدل های اسنوا به دست آورد. با اعتماد کالا همراه باشید تا توضیحات کامل، قیمت و خرید ساید اسنوا مدل ۲۲۶۱ را شرح دهیم.

یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که لازم است هنگام خرید یخچال فریزر ساید بای ساید به آن توجه کنیم، ظرفیت آن است. ظرفیت داخلی یخچال با واحد لیتر و ظرفیت خارجی با واحد فوت اندازه گیری می‌شود. ظرفیت یخچال‌ از سه جهت برای ما مهم است. تعداد اعضای خانواده، فضای آشپزخانه‌ای که قرار است یخچال فریزر را در آنجا قرار دهید و میزان انرژی که آن یخچال مصرف می‌کند. در مدل SN8-2261SW ظرفیت ۲۷ فوت در نظر گرفته شده است تا یک خانواده با جمعیت متوسط به راحتی از فضای آن استفاده کنند.

درب بار و آبسردکن هم که دیگر حرفی برای گفتن نمیگذارد. ابعاد دستگاه ارتفاعی ۱۸۱ سانتیمتری در عرض ۹۱.۶ و عمق ۷۲ سانت دارد و باید فضایی به این مقدار را در آشپزخانه خود ایجاد نمایید. در ادامه توضیحات این محصول خوش خرید اسنوا را برای شما به طور کامل توضیح میدهیم. ظرفیت کلی دستگاه به فوت ۲۷ فوت است و ۵۹۱ لیتر گنجایش کلی دارد. برای کابین یخچال ظرفیت ۳۹۴ و برای فریزر ۱۹۷ لیتر گنجایش دارد که فضای بسبار خوب و زیادی را در اختیار مصرف کننده میگذارد.

 درب یخچال را که باز میکنید، اولین چیزی که به چشم میخورد، نور زیبا و سیستم روشنایی داخلی کابین است که به زیبایی تمام قسمت ها را روشن و نورانی کرده است. چراغ های LED علاوه بر زیبایی مصرف برق را نیز بسیار کاهش داده است. در این قسمت تعداد ۴ طبقه از نوع شیشه ای و بسیار مقاوم وجود دارد که ارتفاع بسیار خوبی برای قرار دادن انواع ظروف قد بلند را در اختیار شما میگذارد. در قسمت انتهایی یخچال هم دو کشو وجود دارد تا مواد غذایی مانند میوه و سبزیجات خود را در این قسمت قرار دهید. بر روی درب هم ۵ طبقه برای قرار دادن بطری های نوشیدنی وجود دارد.

یکی از ویژگی های بسیار خوبی که در قسمت یخچال وجود دارد، سیستم سرمایش سریع است که خیلی سریع کابین را سرئادهی میکند تا مواد غذایی آسیب نبیند و بلافاصله خنک شوند. همینطور با قابلیت سرمایش هوشمند هم سیستم سرمادهی به خوبی مدیریت میشود. یخچال اسنوا دارای ۶ عدد سنسور هوشمند است که دمای داخلی را کنترل کرده و مواد غذایی را در سرمای مطلوبی نگه میدارد. یخچال سری هارمونی اسنوا به فیلتر ضد بو هم مجهز است تا از تداخل بوهای مواد غذایی جلوگیری شود و آن را از بین ببرد. محفظه لبنیات هم برای کارایی بهتر در یخچال تعبیه شده است تا مواد صبحانه خود را در این قسمت و دسترس داشته باشید.

در یخچال فریزر های جدید وجود بار خانگی یک مزییت محسوب میشود تا به قسمتی از فضای داخلی یخچال دسترسی داشته باشید و این مورد در یخچال فریزر اسنوا مدل SN8-2261 به چشم میخورد.

 

فریزر هم از مهمترین قسمت های محصول است. این قسمت هم از سیستم روشنایی از نوع LED بهره مند است و راحتی را برای کاربر به همراه دارد. یکی از بهترین ویژگی های فریزر اسنوا سیستم انجماد سریع است تا مواد غذایی حساس، زودتر منجمد شوند. در این قسمت تعداد ۴ طبقه به همراه ۲ عدد کشو وجود دارد تا بتوانید مواد غذایی را در آن جای دهید. درب فریزر هم ۳ طبقه دارد تا در صورت نیاز از آن استفاده شود. درب فریزر هم به سمت مخالف یخچال یعنی به سمت چپ باز میشود.

 

امکانات یخچال فریزر اسنوا سری هارمونی

یکی از بهترین ویژگی هایی که یک یخچال فریزر خوب باید داشته باشد، میزان مصرف انرژی است. هر چه این میزان به عدد A نزدیک تر باشد، میزان مصرف برق پایین تر است. یخچال فریزر اسنوا مدل SN8-2261 در رتبه +A قرار دارد. موتور یا کمپرسور دستگاه از نوع اینورتر است و همین موتور است که میزان مصرف انرژی را کنترل میکند. از دیگر امکانات این مدل خوش خرید اسنوا، برخورداری از سنسور های هوشمند بیرونی و درونی است که دما را اندازه گیری کرده و بر روی صفحه نمایش نشان میدهند. وجود سیستم سرمایشی دوگانه one evaporator و همینطور سیستم گردش هوای سه بعدی هارمونی، وقتی درب یخچال باز میشود، هوای تازه و تمیزی را حس خواهید کرد.

 

 

این مدل از یخچال ساید بای ساید 27 فوت اسنوا با رتبه انرژی A+ یکی از کم مصرف ترین یخچال ساید بای ساید های اسنوا  و کاملا هماهنگ با سبک زندگی شما می باشد. همچنین از مهم ترین امکانات این ساید بای ساید می توان به: یخساز اتوماتیک، لامپ LED ، بار خانگی،فیلتر تصفیه آب، کمپرسور اینورتر دیجیتال، سیستم سرمایش هوشمند Smart Cooling، مجهز به، فیلتر کربن برای از بین بردن بوهای نامطبوع، بهره گیری از سامانه گردش هوای چندگانه Multiple airflow system و سامانه سرمایش سریع در یخچال و انجماد سریع در فریزر اشاره کرد. همچنین این یخچال ساید بای ساید دارای 124 ماه ضمانت کمپرسور نیز می باشد.

 

سیسم بدون برفک، آبریز و یخساز اتوماتیک

 یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل ۲۲۶۱ بدون برفک است و مانند یخچال فریزر های قدیمی یا مدل های دیگر، نیازی به برفک زدایی ندارد. اگر درب یخچال یا فریزر بیش از حد مجاز باز بماند، با به صدا در آمدن هشداری کاربر را مطلع میسازد تا درب را ببندد و هوای تمیز و خنک داخلی کابین ها خارج نشود. از دیگر امکانات بسیار خوب و کاربردی که ساید بای ساید هارمونی اسنوا دارد، آبریز و یخساز اتوماتیک است. با وجود آبریز دیگر نیازی به باز کردن درب اصلی یخچال برای برداشتن آب خنک ندارید. آبسردکن بیرونی این کار را برای شما راحت کرده است.

وجود یخساز اتوماتیک هم به صورت اتومات تکه های یخ را در اندازه های مختلف برای شما میسازد. با اتصال دستگاه به آب شهری، این دو آپشن فعال میشود. فیلتر تصفیه آب هم به پشت دستگاه نصب میشود تا از آبی سایم و گوارا نهایت لذت نوشیدن را ببرید.

 

 





:: برچسب‌ها: بررسی ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2261 , کیفیت ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2261 , مشخصات ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2261 , قیمت ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2261 , خرید ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2261 , ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2261 ,
:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: